Kızlar anne sütüm çok az oğlum 13 aylık gündüz ekgidayi güzel alıyor gece sık sık emmeye uyanıyor ve benim sütüm resmen damla damla geliyor çünkü gündüz emmiyor gecede 2-3 kez emiyor. Şu sıralar hiç uyumak istemiyor acaba karnı mi aç diyorum ama gündüz yiyor yani tam altı öğün veriyorum maşallah. Benim kadar yiyor ama bu neyin nesi sık sık uyanıp memeye öyle bir yapışıyor öyle bir emiyor ki çekiyor çekiyor ama süt yok. Sonra ısırıp atıyor. Mama vermeyi denedim. Sma,Aptamil,Bebelac,Baby goat, golden goat vallahi hiçbirini içmedi. Bebevita aldım öylesine bakalım içecek mi bunuda içmedi. Zaten gece beslenmesine gerek yok ama benim oğlum gece beslenmeden geri asla uyumaz. Atak mi diş mi cikariyoe açlıktan mi uyanıyor anlayamıyorum. Çok ağlayarak uyanmiyor sadece uyanıp geri uyumak istemiyor oyun oynamak istiyor bugün gündü hiç uyumadı uykuya direniyor az önce zorla uyuttum gözleri kasiniyor ama hala uyumak istemiyor neler oluyor böyle bilmiyorum.