Zeynepveannesi ohooo o teyzeler iyiymiş kızımda bahar alerjisi var 9 ay 22 günlük geçen asansörde karşılaştık kızım öksürüyodu dışarıdan geldiğimiz için balla limon ver bakamamışsın çocuğa dedi! Dedim teyzem alerji çocuk ondan öksürüyo el kadar kalmış tabi alerji olur marifet doğurmakta değil dedi🤭 dedim teyze varsa gelinin allah sabır versin seni de ıslah etsin😂 sonra eve gelince çok sinirlendim çok düşündüm niye çemkirip ağzının payını vermedim acaba yaşça büyük olunca herşeye hakları var gibi hissediyolar🤬 bazen ipe çöpe bakkala gidiyoruum belki yine karşılaşırız da bu sefer aklını alırım diye ama karşılaşmadık daha hiç😒😒😂😂