nurus91 evet işte bende bazen eziyirum yesin diye . Bazen direkt öyle veriyorum yiyor ama genelde yemiyor çıkarıyor hemen ağzından. Fasulye yiyor kuru kadar olmasa da taze de yiyor ama nohut yemiyor. Ne yapcam bilmiyorum inşallah ilerde düzelir. Çünkü benim eşimde çok yemek seçiyor çok kıl o konuda. Ağzına bir şey gelsin biraz fazla yesin ögürür oğlum da öyle. Biraz kaşıkla fazla vereyim hemen ögürüyor.