Biyocu ne güzel söylemişsiniz yüreğinize sağlık🙏🏻❤️ evde olduğum her an onunla iletişimde olarak, onu çok çok çoook severek, ona şarkılar söyleyerek değerlendiriyorum sevgiyle büyüyo en azından sütü olmasada😞 Dediğiniz gibi en başı sağlık şükürler olsun oda yerinde🙏🏻 Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın..🙏🏻