Gaz için kimyon kullananınız var mı nasıl kullandınız ? 37 günlük bebeğim sanırım kolik 4 gündür çok huysuz durduk yere çığlık çığlığa ağlıyor kucaktan inmiyor gazını çıkarıyorum gaz ilacı kullanıyorum ama fayda etmiyor kimyon işe yarıyor dendi ama bilemiyorum kaç aydan itibaren kullanılır ?