Bugun post açmıştım sleepyden lastik izi ve saatte bir iki saate bir değişmeme rağmeb oğlumun teni büzüş büzüş ıslak ve bez aşırı şiş koku gibi gibi nedenden memnun değilim ama doğal oluşunu seviyordum primaya geçince pişik olursa diye tereddüt ettim değişip memnun kalanlar var mı acaba ☺️