Bugüne kadar güzel uyuyan iştahlı olan oğlum gitti yerine resmen huysuz,aksi,uykuya direnen çocuk geldi. Daha 13 aylık sabahtan beridir bir saat ya uyudu ya uyumadı gozlerini kaşiyor uykusu var ama uyumak istemiyor saclarimi yoluyorum artık 4 gündür çocuk uyumuyor. İştahı eskiye oranla azaldı yine biseyler yiyor sadece bal verdim bugün yüzünde kırmızı noktalar oldu sadece ağız çevresi ve kollarında bala hassasiyeti var demekki acaba başka biseye de mi alerjisi var. Ama şunu soylim kakada mukus yok,yüzünde kırmızı küçük isilik gibi şeyler var. Onun dışında biraz gazi var kakasını yapar bir problem yok. Gece uykuları düzelmişti dört gündür canavara dönüştü çocuk. Alerjisi mi vardır yoksa bir tür atak mi veya başka bişey mi??? Kızlar gercekten sabrım tükendi artık niye böyle yapıyor. Bıraksam akşamdan sabaha sabahtan akşama kadar oynar yani enerjik mutlu ama uyutmaya çalışınca asla uyumak istemiyor. Yemek vakti gelince gezerek yiyor asla mama sandalyesine oturmuyor ne oldu bu çocuğa neeee.