Merhaba. Oğlum20aylik. Bütün gün tepemde. Saçlarımla oynuyor kucağıma çıkıyor üstüme atlıyor . 2dk oturamiyorum hep ama hep yanimda. Evde benden başka kimse olmuyor. Babasi gece geliyor. Hic kimsem de yok burda. Neyapa bilirim? Bu çocuk nedn hep bana yapisikkk? (((Oyuncaklariyla da bnimle birlikde oynuypr. Eger ayaktaysam o zaman birtek kendi kendine arabalariyla oynuypr. Oturunxa uzaninca hep yanimda. Çıldırıcam sonunda çok yoryluyorum 😔😔😔bunu yazarken bile kafamdan sallanıyor