Kızımda ilk özel hastaneye götürdüğümde dizanteri amip var dediler ilaç verdiler 10 gün kullandık sonra 14 gün sonra tekrar test yapın dediler yaptık aynısı çıktı ben bu sefer devlet hastanesine götürdüm doktora aynı şekilde anlattım doktor parazit için ayrı kakasına baktırmış hemde normal kaka testine baktırmıs amip yok sadece lokösit yüksek çıkmış biraz oda sütte alerjisi olabilir dedi şimdi tekrar gidicem hastaneye kaka testi yaptırcam tekrardan sizde böyle birşey oldumu veya çevrenizde İnşallah olmamıştır ama bilgisi olan varmı