Immomy Hanımlar pazartesi 7 aylık olucaz aşılarımız var. Hangi aşıları olucaz bilgisi olan var mı? Takvimde yazıyor ama tam anlayamadım
muennesgenc Immomy biz en son 6 aylıkken olduk bir daha 9 aylıkken olucak dedi kan sayımınada bakacağız o zaman dedi hemşire 7 ve 8. Aylarda aşı yok yani