Ruzgarsmummy Kızlar ne gibi etkiler yaptı bebeğinizde ? Bizimki huysyzlastı ve ikinci defa 2 saattir uuuyor
CesurBey Ruzgarsmummy pazartesi olacağız ateş yapıyormuş genellikle ama yapmayadabilirmiş 🤷♀️ bende burada bekleyim
Ruzgarsmummy CesurBey ateşi yok ilk dozda da olmamıştı ama baya huysuzlandı ve ikinci defa iki saattir uyuyor bugün
CesurBey ketcapli_lahmacun o kadar geriliyorum ki anlatamam bir an önce aşı olsun bitsin istiyorum 🤦♀️
CesurBey stella yaa hiç haberim yok 10 mayısa gün vermişlerdi oysaki pazartesi sabah aile hekimine bir sorayım, teşekkürler 🍀
stella CesurBey rica ederim. Bayram tatili oldu ya ondan kapalı olacak sanırım yine bir sorun. Bu arada bizde çok az ateş yaptı daha bu hafta oldu aşısını 37.2 ye çıktı indi hemen ilaç falan vermedim huysuzluk da olmadı inşallah sizin de rahat geçer☺️
Zaaa Sağlık ocakları covid aşısı da yaptıkları için açık.. bizde de ateş oldu calpol verince kendine geldi. Çok geçmiş olsun
MrvSr789 Bizimki çok rahat geçti 2. ay aşısında sadece halsizlik vardı. Bunda çok şükür halsizlikte olmadı tam gaz devam😁