tosbikannesiiii kızlar bebeğim 1aylık erkek bebek şuan kilosu 3750 yazlık aldım baya ama hep yanlış mı aldım slopet takım şortlu kısa tulumlar internetten 3 6 ay aldım çünkü yazın giycek kışında giyerdi belki uzun badilerle ama anlamadım ben siz nası aldınız yaaa benim gibi Nisanda doğuran anneler nolur fikirinize ihtiyacım var
Busramaden tosbikannesiiii ıyı yapmıssınız cunku bebekler ınanılmaz hızlı buyuyo benım bebegım bugun 3.ayına gırdı 3-6 ay aldıklarım suanda dar gelmeye basladı
Kardelen1220 tosbikannesiiii kızım kilosu önde bi bebek ben her zaman 1 beden büyük alıyorum 1 aylıkken 3-6 giyiyordu şuan 4.5 aylık 6-9 giyiyor aldıgın markaya göre de kalıplar değişiyor
Fulllyaaa Biz şubatta doğduk 3690 kilomuzla şimdi 2,5 aylık olduk 3-6 lar bazen küçük geliyor. 6-9 giyiyoruz çoğunlukla sen bence aldıklarını büyük al sadece tulum alırsan bi tık büyük al biz üst olarak 12 aylık bile. Giyiyoruz kollarını kıvırıp