Sevgili anneler 2 gündür fark ediyorum. Oğlum uyurken el parmaklarını oynatıyor,ayağını oynatıyor bunlar saniyelik ama uyanana kadar 2 dk da bir böyle kımıl kımıl derler ya aynen öyle,birde bazen elimize iğne batar da irkiliriz ya aynen öyle bazen belini, bazen ayağını,bazen elini bi anda cekiyor gibi yapıyor.
Sabaha kadar uyku girmedi gözüme. Gündüz hiç bir sorun yok. Sadece uyku da fark ettim ben bunları. Kasılma yada titreme yok. Sizde çocuklarınız da böyle durumla hiç karşılaştınız mı ?