Merhaba annişler yine ben bebeği balık pulu olanlar var mı neler yapıyorsunuz bizim ailede genetik bende annemde filan yok ama oğlumda var 2 buçuk aylık şuan hafif bir versiyonuymuş bıoderma atoderm krem kullanıyoruz tamamen geçmişti ama yine olmaya başladı şimdi eldivenleride çıkardık ellerine sürüyorum ağızına sokuyor nasıl Mani oluyorsunuz mesela yada eldiven mi takıcam ama gelişimi geriliyor bu sefer çıkmaz bir döngü siz ne kremi yağı kullanıyorsunuz kalıcı mı geçiren biten var mı