minikannesii Doğum yapalı bir yıl olacak ama ben doğum parasını almadım yani üstünde durmadım diyelim hala alabilir miyim merak ettim bilen var mı
asyazerenn minikannesii ilk çocukta 300 canım ikinci 400 üçüncü 600 diye biliyorum bende oğlum 1 yaşını geçiyordu başvurduğumda. Nüfus müdürlüğüne gidip başvuru yapıyorsun 1-2 ay içinde PTT yatıyor
minikannesii yani az bi miktar veriliyo zaten deyip de hiç üstünde durmadık bile ama yakın zamanda doğum yapanlar iyi miktar aldığını söylüyorlar
Browni_61 minikannesii 300 tl ozmn basvueu yaptiysanz alabilrsnz paranizi e devletten bakabilrsn ordada gözükür
Busra0102 minikannesii doğum raporu duruyorsa yapabilirsiniz alırsınız 5 yaşına gelene kadar veriyolar
asyazerenn minikannesii canım 5 yıl içinde istediğin zaman başvurabilirsiniz ben oğlum 15 aylıkken başvurdum