Ayaz14 Yaklaşık bir haftadır3.5 aylik bebegimin vücudunda dokuntuler vardı ve atopik dermatit teşhisi kondu. Götürdüğüm bir doktor bebeği her gün 10 dk banyosuna iki kasik misir nisastasi koyup suda yatirmami sonra durulayip cikarmami söyledi. Internettten arastirmalarima göre bu şekilde sifa bulan bebekler varmış misir nisastasi vucudun nemini dengelermis. Denemekte fayda olduğunu düşünüyorum hepimizin bebekleri şifa bulsun insallah