111nyk Demek istediğim şu oral dönem biter anal dönem başlar yani bu dönemlik bişey ama emzik dönemlik değil alışkanlık oluşturur onu bıraktırmak daha zor olacak, benim oğlum da kullanıyor emzik, parmağını da emiyor şuan içinde bulunduğu dönem itibarıyla zaten gelişimi böyle olmalı yani.