Cedene aptamil kızımda ikinma hissi çok yaptığı için similac a geçtik. 2,5 aydır kullanıyoruz memnunuz günde 3 4 dışkılı bez 6 tane de çişli bez alıyorum 🤗 Ama her bebeğin bünyesi farklıdır. Birde mamadan sonra 2 3 çay kaşığı su verin. Sağlık ocağındaki hemşiremiz önermişti