Arkadaşlar 5 aylık kızım var doktorumuz 4 aylıkken demir damlası verdi sağlık ocağı ama kızım asla yutmuyor ağzından geri püskürtüyor ve ağlamaya başlıyo zaten baticon gibi içime de hiç sinmiyor kendim denedim adamın ağzını buruşturuyor demir yalamış gibi bebek nasıl içsin? İnanın içimden hiç vermek gelmiyor kabızlık ve diş çürümeleri yapıyormuş ekstra olarak da sizce vermesem ne olur? Aranızda vermeyen oldu mu?