Karanelo Kızlar merhaba, oğlum 3 ay 10 günlük başını yıkarken küvetinde hem göbek üstü yatıyoruz hemde kulaklarını tıkıyoruz siz nasıl yapıyorsunuz ? Gerek var mı tkulaklarını tıkamama ?
Emirin_Annesi10 Karanelo kulaklarnı elimle kepçe yapıp diğer elimle suyu döküyorum gitmese iyi olur ama gidersede kendi çıkıyormuş bebeklerin kulak yapıları gereği öylr okumustum
Deneyimsizanne Karanelo Hayır tıkamıyorum yüzüstü bir elimle tutuyorum diğer elimle yıkıyorum, kulağınıda parmaklarımla şöyle bir yıkayıp ( direk su temas ettirmiyorum ) duştan sonrada kulak pamuğuyla kurulayıp temizliyorum👍🏻
GoGirl Karanelo hayir hasta olmadigi surece yapmiyorum saglikli bir kulakta boyle seylere gerek yok demisti kbb prof
SeverusSnape Karanelo hayır hiçbir zaman tıkamadım. Kulağına kasıtlı olarak su dökülmezse zaten kaçma gibi bir ihtimal olmuyor :)
Karanelo Deneyimsizanne ben tutuyorum kulaklarını kapatıyorum eşim de su döküyor en zaman oturur yıkamayı düşünüyorsunuz
kuslokumuuu Ben tıkıyorum tıkamadığım için kulak enfeksiyonu oldu birde kulak çubuğu kullanmamamızı söyledi doktorumuz kiri içeriye attığı için
Karanelo kuslokumuuu ben kulağından akan kiri temizlemek için kullanıyorum ıslak kalırsa daha rahatsız eder bence teşekkür ederim canım ❤️
Karanelo SeverusSnape bende kulağına kaçmayacağını düşünüyorum ama yinede tıkıyorum peki oturur şekilde mi yoksa yüzüstü mü yıkıyorsunuz
Fasulye12 Karanelo 2 aydan sonra bıraktık biz de kulaklarını kapamayı ama 6 aylık oldu kızım sadece başının tepesinden su döküyorum kulağına direkt gelmemesine gayret ediyorum
Emirin_Annesi10 Karanelo tüm vucuudnu oturtur haldr başını en son yıkıyorum ve eşim yüz üstü dönük tutuyor bende dediğim gibi kulağının arkasından elimle açıp diğer elimle suyu döküyorum en sona yüzünü sıvazlıyorum
SeverusSnape Karanelo şu an 22 aylık ve direkt oturtarak yıkıyorum. İlk doğduğu zamanlar filenin üstünde yıkıyordum. 3. Ayından sonra birlikte giriyorduk küvete ve bacaklarıma yüzüstü şekilde yatırarak kafasını yıkıyordum :)
Fasulye12 Karaneloönce yüz üstü yatırıp arkasını yıkıyorum sonra sırt üstü yatırıp ön taraflarını yıkadıktan sonra saçlarını köpükledikten sonra elimle geriye doğru su döküp duruluyorum saçını , en son eşim havada tutuyor başından aşağı 3-4 kere döküp bitiriyorum 😌