Baharuras-21 Kızlar ishal sebebiyle Başakşehir çam sakura hastanesine gittim rotavirüs için kan ve kaka tahlili alındı sonuçlar iki saate çıkar dediler bekleyemeyik çocuk huyszdu sizin e nabızınza düşer diyorlar bakıyorum yok nerden öğrenebilirim sonucu
SaremAselim_0817 Baharuras-21 sadece ishal sebebiyle mi gittiniz acaba ateş veya başka bişeyi varmıydı benm kızımda sabahtan beri ishal huysuz karnı gurulduyo biraz daha gözlemliyim de öyle götürüyüm diyorum korkuyorum da
Ddddddd01 Baharuras-21 canım benim oğlum geçirdi başta ishalle başladı sonrada ne versem anında kusuyordu su bile durmuyordu midesinde
Baharuras-21 SaremAselim_0817 günde kaç defa ishal oluyor çok az ateş vardı çok az ama ful ishal iştahsızlık
Baharuras-21 SaremAselim_0817 yani benimde öyle başlamıştı sonra bi anda çoğaldı dün sabahtan bu sabaha 20 bez değiştrdm bazıları taşmış bazıları az
Baharuras-21 Ddddddd01 saol cnm şu an sadece ishal var toz verdiler biraz durdu gibi ama hiçbirşeu yemiyor 10 aylık kusma yok sonucu e nabızda düşer dediler ordada yok
Ddddddd01 Baharuras-21 ishal sıvı kaybi yapar bol bol sıvı verin.çocuklar hasta olmasın çok üzülüyorum hasta olunca elden birşey gelmeyince vicdan azabı çekiyorum. Tez zamanda şifa bulur insAllah🤲
Ddddddd01 Baharuras-21 benim oğlumu hastaneye yatırdı doktorumuz ağızdan ne alırsa kustuğu için damardan beslendi sadece bi kaç gün