Ednrprlk Merhabalar 6 günlüğüz henüz ilk 4 gün 1 buçuk saatte bir iki saatte bir uyanmasa bile emziriyordum. Şimdi sadece uyandığı zaman emziriyorum 3 saatte bir uyanıyor. Sizce devam etmeli miyim bu şekilde yeniden iki satte bir uyandırıp emzirmeli miyim…
sevgi88 Ednrprlk uyanmasını beklemeyin siz 2 saati geçirmeyin çok ufak sık sık beslenmeli bi süre dişinizi sıkın zaten sonra bu süre uzayacak