121015 Evet bu zamana kadar birkaç farklı doktora da götürdüm kimse şüphe dahi etmedi ama bu doktor biraz emin konuştu gerdi beni. Demek ki risk almayan bir doktor yani pimpirik gibi sanırım bazı doktorlar öyle bazıları rahattır. Mesela orda kızım hapşırdı hemen sordu sürekli mi diye, yani hapşırıyor dedim hemen mevsimsel alerjisi var dedi. Sonra bacağında kızarıklık gördü hemen cildi alerjik dedi. Geri beni hep😃