Guzelkizim1 Soranlara kizardim ama şimdi aynı durumdayım 3 gün geçti kızımda 1 gün geçmişti hamileydim hiç gecikmem korkuyorum daha 9 aylık yaa adet ağrısı falan var ama yok bisey kafam iyice karıştı test almaya cesaret yok benim gibi olan varmo
[silindi] Guzelkizim1 nasıl korunuyon bn cezarete kulandm da snra biraktim iki ay oldu doğum yapali ne bilim galba cezarete kulancam
Belinaysmom Guzelkizim1 benimde 3 gün geçikti kızım 7 aylık emziriyorum oruçta tutuyorum ondan olabilir diye düşündüm test yaptım negatif neyle korunuyordunuz?
NukleerBaslikliKiz Guzelkizim1 Benim de bu ay bir hafta gecikti bazen olabiliyo normalde gecikmezdi benim de
Mom088 Guzelkizim1 benimde hiç şaşmaz ama 10 ay önce doğum yaptım arada bi iki gün gecikiyor yada erken geliyor streste geciktirir bilgin olsun. Bikaç gün daha olmazsan ha gayret de ve test al. Umarım rabbim gönlüne göre verir sonucunu