Babyyy1 Tam bir rutin yok bizde kara düzen😄 Sabah ilk uyandığında 8 gibi devam sütü. Sonra 10-11 gibi yiyebildiği kadar kahvaltı (labne, bazen yumurta sarısı, bazen karışım). Sonra yine devam sütü. Öğleden sonra da bir çorba veya sebzeli bir yemek. Ara öğün olarak yoğurt. Gece uyumadan da devam sütü yine. Bazen uyumadan önce muhallebi tarzı bir şey de yapıyorum. Genel olarak böyle.