Beykamom16 doğum parası
Sıfır yazıyor ama gidip PTT den alın diyor hava almaya gidicem herhalde 😀 anlamadım ya
Cheddar bu 300 2. Çocukta 400 olan para mı cnm
Beykamom16 evet 😊
Cheddar He TM ssgdan da yatmış da acaba aynı para mı dedim teşekkür ediyorum cnm
Beykamom16 o da olabilir süt parası olarak yazmamış olabilirler