Bizimde doyma sorunumuz vardı doydugunu anlamıyordu oglum 2 ay 2 saatte bir geced e4 saatte bir emzir demişti doktor ama 2. Aynı bitirince bırak artık dedi gece uyandırmak bebeklerin uyku kaliteleri bozuyor muş.o acıkınca yada altı pis olunca merak etme aglar dedi nitekim öyle oldu gece acıkınca avaz avaz bağırıyor bence artık bebege de kendine de eziyet etme korkma uyanmaz diye ben nöbet tuttum uyanıcakmı acaba ac mı uykusunda ne anlar acıktığım falan diye ama uyanıyor emin ol