Elisa- benim bebeğimde üç ay onbir günlük.Ay başında doktora gittik bize profesör bakıyor bana gayet güzel kilo almış nasıl besliyorsan öyle devan et annesi dedi.Kendisi de bukadar beklemiyordum kilo almasını dedi maşallahı var dedi iki saatte bir emzir dalan demedi artık saate göre emzirmeye gerek yok bence.Bizimkide doyunca diliyle itiyor yada toksa emmek istemiyor bende zorlamıyorum