dygmom Ne var bunda bu kadar abartılacak? Çok da emmiyormuş zaten çocuk. Gelişimi iyi demek ki sütü yarıyor veyahutta. Çevrede böyle şaşıranlara çok sinir oluyorum. Oğlum 4 aylık olacak 9 kilo. O zaman aç bırakalım sabah akşam vır vır ağlasınlar. Tövbe yarabbim yaa HER ÇOÇUK KENDİNE ÖZELDİR. Ben yiyorum kilo almıyorum, Arkadaşım yemediği halde su içse kilo alır. Bebeklerde bu şekilde bilmem anlatabildim mi