Merhaba kizlar 22 Nisan da sezaryen doğum yyaptim. 15 gün oldu, çok şükür toparliyorum ama, dünden beri sol kasığımda, sol bacağımı hareket ettirince veya gülünce aşırı ağrı oluyor bıçak saplanmasi gibi. İğne batması gibi. Önce yoktu böyle bişey yaşayan veya fikri olan varsa cevaplarsa çok sevinirim🙏