Ya kızlar avent kullanıyorum normalde ama yedek emzik bulamıyorum hiç bir yerde varsa da biberondan pahalı. 125 cclik vardı doğdu doğalı kullandığım onun emziğini yıkarken yırttım ben sonra 330 cc lik aldım normalde damlatmayan eğince bile akıtmayan biberon emziği şakır şakır akıtır oldu. Bebeğim 17 aylık öyle çok matah bir şey almak istemiyorum pahalı olmasına gerek yok akıtmasın ve ucu avente benzese yeter var mı tavsiyeleriniz şimdiden teşekkür ederim 🌸💕