hanasil benim doğumum çok güzel geçti kendi suyumla kendinsancımla doğurdum ama o dikiş olayı varya mahvetti beni sadece çatalda 2 saat dikiş için tuttular damar parča dikemiyoruz dediler ozaman başka biyerden kesseydin yada kesmeseydin diye bağrıyorum uyuşturduk diyolardı ben iğnenin geçişininresmen hissediyorum Allahım nasıl acıydı normal doğumdan sonra bilmiyorum sizlerde oldumu ama birgün hastanede kaldığımda saat başı kontrole geldiler ağlıyodum resmen acıdan artık halim kalmamıştı ölüyorum sandım iki koca iğne ağrı kesici yaptılar serum taktılar uyumuşum 1 saat öğle ölceğimi bilsem bidaha kontrol yok dedim gelenlere tuvalete bile çıkmaya korkuyodum resmen ilişki dendiğinde bile psikolojik olarak ağlıyodum canım yanıcak diye daha yeni yeni kendime geldim 3.5 aylık bebeğim ama eşimin yaklaşımı anlayışıyla henüz 1 2 kere oldu ilişki acımadı şükür bu yüzden dikiş korkumda ikinci bebek istemiyorum resmen ödüm kopuyo geçen aynayla baktım kapanmış ama dikişi gör vasat kendimi bu yüzden çok kötü hissediyorum 🤦