Ozgefath44 Merhaba hanımlar ne olur bana yardım edin 1 aylık bebeğim var emziriyprum dünden ver göğüslerime dokunamıyorum emdikçe çok agrıypr ve ateş de yaptı bende sizce ne yapmalıyım
Noooname Ozgefath44 mastit olmuşsunuzdur. Sık sık emzirin boşaltsın memeyi. Bir de lahana yaprağı koyuyorlar iyi geliyormuş netten bi araştırın. Birde önceki yorumda sanırım bebeği yatırarak emzirmekten bahsedilmiş, çok tehlikeli bebek sütü aspire edebilir.
pandemibebegi Mastit olmuşsunuz ılık bir duşa girin ve sürekli emzirin bebeğinizi. Koltukaltı pozisyonunda da emzirin mutlaka
Ozgefath44 Sesamia valla canım artık ateşten dayanamadım doktora gittim iğne yaptı dediğin gibi parol verdi ılık duş bide güzelcene sağdım sütümü her emzirmede emdikten sonra ikisini de sağıp onuda veriyorum rahatlıyorum Allah razı olsun canım sorduğun için 😍