Defnee123 ben çıktım. Tam 15 aylık. Değil uzun yolculuk şehir içi bile kabus benim için. Bebek arabasında bile oturmayı sevmeyen bi bebekle oto koltuğunda defalarca 9, 10 saatlik yolculuk yapmaya çalıştık ve her seferinde burnumdan geldi. Yol için oyunlar da hazırladım ama nafile. Moralinizi bozmak istemem ama çocuğunuzun mizacına bağlı rahat gidip gidemeyeceğiniz. Bir kısmını uyku saatine denk getirirseniz daha iyi olur.