OzgeOzkan Tetagil kullandım fayda etmiyordu. Osanit aldım. Günde Max 6kez 2 adet veriyorum. Karanfilli karışım yaptım sürüyorum arada ama deli gibi kaşınıyor. Ne yapmak lazım çok huysuz 🤔
Deletedmom62626 OzgeOzkan tetagil denedim bizde de fayda etmedi bugün elime ulaştı osanit bakalım deneyip göreceğim onun haricinde jel kullandık karanfil zeytinyağı hiçbirisi geçirmedi
Deletedmom0099 2 adet az değil mi kimseden o kadar az kullanıldığını duymadım belki o yüzden işe yaramıyordur en fazla 3-4 kez tek seferde 6-7 kez duydum herkesten, ben günde 2 kez 6-7 tane veriyorum idare ediyor
OzgeOzkan Deletedmom0099 üzerinde öyle yazıyor burda bir bayandan da öyle duymuştum. Ayy dediğiniz gibiyse vereyimm çok kötüyüz çünkü
OzgeOzkan Deletedmom0099 Woody Prospektüsü çevirmeye çalıştım kızlar. Tam anlamlı olmuyor. Ama anladığım 1 yaşına kadar günde 6 defa 2 şer top verilebilir. 12 taneyi geçmeyecek. 1 yaşından 6 yaşına kadar günde 6 defa 3er top verilebilir. 18 taneyi geçmeyecek şekilde.
Deletedmom0099 OzgeOzkan bi arkadaş var youtubea video çekiyo almanyada yaşıyodu evlenmeden önce, o da bebeğine 6-7 tane veriyo ve almanyada o şekilde verildiğini söylemişti ben hep o şekilde duydum yani
Woody OzgeOzkan o bendim. Kaynağım su https://osanitturkiye.com/tr/osanit-nasil-kullanilir Prospektüsu Google lens İle cevırmek aklıma geldi dun. O şekilde cevırı yapın İsterseniz
Deletedmom62626 OzgeOzkan çok şükür canım faydasını gördüm dün 12 top verdim ama aralıklarla 4 tane 4 tane çok şükür gece güzel uyudu tek sorun sevmedi ağzına verince agliuor 🤗
OzgeOzkan Woody ahh evet sizdiniz. 1 kerelik verdim 6 tane birden. Bugünlük 12 taneyi geçmiyorum yine de ama bundan sonra prospektüse uyarım 🙏🏻 başka çareler bulcaz artık
Woody OzgeOzkan prospektusden emin olamadım. Dün çevirmek için elime aldım. Kızım engeş oldu. Telefon gördü mü affetmiyor artık? 🤦♀️Belki yanlış biliyorumdur. Bakın isterseniz yine de
Deletedmom0099 kimsenin vebaline girmek istemem, üstünde yazdığı gibi uygulayın isterseniz. ben hep 6 tane duyduğum için öyle veriyodum