Mertin_annesi Arkadaşlar 4. Aya girdik bu denilen uyku gerilemesini herkez yaşadımı bende yaşıcakmıyım 😞
EsraTurna Allah’a sukur bizim bitti uykusuzluk huzursuzluk ağlama serüveni bitmiştim ama düzeldi şükür