3 ay 11 günlük oğlum. Önceden her gün yapıyordu ama son bir kaç haftadır 4-5 günde bir yapmaya başladı. Merak ettiğim şey bu kadar aradan sonra yapılan kaka kıvamı ve rengi nasıl oluyor ya da olmalı ? Bizim oğlan koyu yeşil -sarı gibi kıvamlı bir kaka yaptı bugün . Normal mi sizce ?