Perşembe günü 4 ay aşılarını olduk.yavrum bir anda değişti mama yemiyor,huysuz,ilk gece biraz ateşi de vardı calpol verdik ama aradan 3 gün geçti mamayı ağzına sürmüyor..aşıdan mi ataktan mi bilemedim.biraz öksürüyor gibi de geldi pazartesi doktora gideceğiz ama başına gelen var mı ne yapabilirim, aç kalıyor bebeğim çok üzülüyorum 😢