Kaanveannesi Aptamil conformil kullanıyorum oğlum 4 aylık ama mamayı severek içmemeye başladı bebelac gold nutrikonfor kullanmak istiyorum kullananlar yorum yazabilir mi nasıl kilo aldırması falan
damlahira Kaanveannesi Ben kullanıyorum çok severek içiyor kızım kilo aldırıyor bizim reflümüz olduğu için kilo alımımız az ama çabuk toparladık mama sayesinde
fatmanurkantar Kaanveannesi doğduğundan beri kullanıyorum biz çok ama çok memnunuz gaz problemimiz olmadı ama dr sorup değiştirin isterseniz bazı dönemler bebekler yapıyor benim kızım geçen hafta diliyle itiyordu şimdi cuk cuk atak haftalarında yapabiliyorlar
Kaanveannesi damlahira bizim de reflümüz var maalesef mamayı seviyordu ama bir haftadır zorla veriyorum needeyse
Kaanveannesi fatmanurkantar çok şükür benim oğlum da 1 kilo alıyor her ay maşallah ama mamayı istemiyor evolvia denedik istemedi onu da bebelac duydum bir de onu denemek istiyorum nutrikonfor olanı
merve89 Kaanveannesi bizde hipp kullanıyorduk bebelac gold a geçtik gayet memnunuz kızım da çok sevdi kilosu da ayına göre iyi sindirimide kolay
Mervebtnrr Kaanveannesi kızım 4 buçuk aylık 3 ay hipp combiotic kullandık sonra kutusu değişti tadida değişmiş olmalı ki içmedi Bebelac gold kullanıyoruz gayet güzel icmiyo çok aşırı kiloda yapmiyo ve ayrıca kabız da yapmiyo