Bebeğim 13 günlük göğüs ucu yaralarımla başım dertte hiçbir şekilde geçmiyor ve emzirmek artık ızdırap haline geldi ve ebeler meme ucunun iyileşmesi için bikaç gün emzirmememi önerdi. İlaç bitkisel vs herşeye açığım geçmesi için ne önerirsiniz cünkü mastitten korkuyorum