elfeyllzdmr Kızlar iki aylık aşılarını vuruncak kızım Pazartesi günü. Çevremden gitmeden ateş düşürücü ver ateşi çıkmıyor öyle yapınca dediler. Sormak istedim sizce aşıyı vurunmadan calpol verinmeli mi aranızda böyle yapan var mı ?
Begonvillll elfeyllzdmr ateşi çıkmıyorsa ilaç vermiyorum. Aşıdan gelince ölçüyorum bakıyorum sıkıntı yok o zaman ilaç vermiyorum
demetdiyebiri35 elfeyllzdmr sakın vermeyin atesi cıkınca verin aşının amacı zaten mikropa bağışıklık kazansın ben 1 kere verdim asıdan önce eve geldim ateşlendi şimdi vermiyorum Allaha şükür ateş olmadı
Yamanikko elfeyllzdmr yanlış bir uygulama olur. Aşıdan sonrada direk ilaç vermek yanlış. Ateşinin 38.5’a çıkmasına izin verin. Ondan sonra ilaç verin yoksa aşı bağışıklık yapmaz
leynanin_pembemantosuu elfeyllzdmr hemşire aşı yaparken ateşi 37.5 i bulursa calpol ver diyor ateşi çıkanilir yada çıkmayabilir ilaç önceden verilmemeli.8 aylık oğlum öncedne hiç ilaç vermedi
Alinduru elfeyllzdmr ateş olmadığı sürece hiç vermedim. Çünkü o aşılar zaten vücut direnç kazansın diye yapılıyor ve baştan ilaç vererek etkisi azaltılıyor.
Yamanikko leynanin_pembemantosuu hayır 38.5 aşıdan sonra. Normalde de 38.5 ve üstüne müdahale edilmelidir.
leynanin_pembemantosuu Yamanikko ilk defa sizden duyuyorum 38.5 olmasına izin verin lafını.Hangi doktorla görüştüysrm hem 38i geçmemeli 37.5 de ilaç verin dedi
Minnossareannesi elfeyllzdmr Bana da sağlık ocağındaki ebe gelmeden ver dedi ama içime sinmedi, doktorumuza sordum verme dedi eve geldikten sonra bak eğer ateş 37.5 a kadar çıkarsa calpol ver çıkmazsa verme dedi kızımın normal vücut ısısı 36 lardadır hep
iamthed leynanin_pembemantosuu Benim doktorum da her çocuğun ateş sınırı farklıdır, Gözlemle sen karar ver dedi. Bir arkadaşımın oğlu 37’yi gördüğü an havale geçiriyor. Ama benim oğlum 40’ı gördü ama keyfi çok yerindeydi ve kısa süre sonra düşüyordu, kendi düşüyorsa boşuna ilaç verme dedi doktor
Yamanikko leynanin_pembemantosuu bebek yoğun bakım sorumlusuyum. Yüksek lisansımda nicu üzerine.. teoride pratiktede bu şekildedir. Sizin dr farklı görüşe sahip olabilir
Esyu elfeyllzdmr ben ilk kızım da,şimdiki ufak bebeğimde de hiç vermedim ve şükür ki hiç ateş olmadı.İlk kızımda hemşire her çocuğun bünyesi farklı,boşuna kimyasal yükleme demişti.Haklıymış.😊Bence bebeğini tanı,ona göre hareket et.Sevgiler💐
elifiii elfeyllzdmr asla verilmemeli. Ası olduktan sonra da aşırı yükselme yoksa ilacsız geçirilmeli. ates düsürücüler hiç masum değil lütfen herkes yapıyor diye yapmayın. asıdan sonra evde rahat kıyafetler, gündüz 2 saatte bir gece saatte bir ateş kontrolü ile rahat rahat atlatırsınız.0
Zeygul_44 elfeyllzdmr doktorumuz gitmeden önce yarım fitil vermemi söylemişti öyle de yaptım çok rahat atlattık şükürler olsun 3 iğne birden vuruluyor aynı zamanda kızımı öyle görünce kendimden geçtim. Ateşi çıksaydı nasıl olurdum bilemiyorum sadece çok az huysuzlandı 6 saat sonra yarım fitil daha verdim ertesi gün güne çok mutlu başladık 🥰