Bebeğim 4 aylık. Doğduğundan bu yana atopik dermatit.
Alerji testi yaptırdık hiç bir şey çıkmadı.
Tam 2 ay çok katı 20 maddeli gıda diyeti yaptım geçmedi.
Bütün kıyafetleri %100pamuk
Deterjanı şampuanı herseyi değiştirdik denedik.
Gün içinde 4 kere bioderma krem kullanıyorum.
Olmuyor olmuyor olmuyor. Bir türlü geçmedi.
Şunu yaptım da geçti yada hafifledi diyen var mı ?