Merhaba herkese, kızım geçen gün üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdi. Egzaması birden çıktı. Doktor alerjik bebek olduğu için bahar döneminde alerjik reaksiyon gösterdiğini söyledi. Temetex adında kortizon içeren krem verdi. Geçmezse iğnesini yaparız dedi. 3 günü geçiyor hala bu şekilde. Ensesindeki hafifi geçti. Diğer kulağı bu kadar ciddi değil ama o da hafifledi, bu kulağı hafifliyor tekrar geri kızarıyor. Krem kortizon içerdiğinden 3, 4 günden fazla kullanılamıyor. Doktoruna da şimdi sordum. Nasıl geçecek bir bilgisi olan var mı? İğnesiz geçmiyor mu? İnek sütü alerjisi var.
