Selamunaleykum hayırlı günler 🌷
Hamileyken iç bacaklarım çatladı hep bir de göbeğimin iki yanında küçük iki üç çatlak oldu başka olmadı.
22 gün oldu doğum yapalı, dün duşa girerken fark ettim o göbeğimin yanındakiler artmış gibiydi ve kalça üstünde de fark ettim çok şaşırdım neden böyle bir şey oldu.
Sizler de yaşadınız mı ve bu ÇATLAKLARA NE İYİ GELİR 😣😣