Yigitssmommm bu konu bebekten bebege değişiyo bence, bende sma kullanıyodum sonra bebelac kullanmaya başladım, benim bebegimde kabızlık yapmadı ama bebegime yedigi içtigi hiç bişey yaramıyo öyle aşırı bi kilosu yok 9 aylık 8 kilo felan yani ama bebelac kullanıp tombik olan bebeklerde gördüm