Mir90 evet çok ilgiliydi ...ama beni rahatsız eden bi yapmacıklığı vardı ...mesela Doğum sırasında ameliyathanede epidural iğnesi vuruşacağı zaman hiç oralı olmadı ilgilenmedi rahatlatmadı ona çok bozulmuştum çünkü ben zorunlu sezeryan olmuştım yani sizi etkilemekte istemem gerçi herkes çok memnun kalıyor bilmiyorum işte
Feraye zelal var onda bir kere muayene olmuştum oda çok tatlıydı birde Tülay hanım varmış ondanda çok memnun kalan varmış