Ervairmak Daha yeni atlattım. Bir kaç kere daha göğsümde sertlik olmuştu ama mastit çok başka. Göğüste sertlik ağrıyan bölgede sıcaklık ve kırmızılık, üşüme titreme, ateş çıkması, iştahsızlık, halsizlik ben bunların hepsini yaşadım direk doktora gittim antibiyotik ve parol verdi. 2 gün ağır atlattim sonra hafifledi belirtileri
O göğsüm ağrıyor diye diger göğsünü de ihmal etme ama
Sürekli emzirmeye çalış sonra da sağım yap