[silindi] Mustela sürüyorum ama gün içinde coook sürmem gerek çok nemlendirmiyor baska öneriniz varmı
Almirayildiz [silindi] müstela kesinlikle kullanma her kremini denedim hiç işe yarmadı biodrrma atorem mükkemmel
uykusuzMoMm [silindi] bence her bebegın cildi farklı her krem her bebege iyi gelmez doktorunuza danısın 🙏💕
-papatya123 [silindi] kesinlikle tavsiyem linola nemlendirici krem süper ötesi ben kızıma kullanıyorum hem güzel nemlendiriyor hemde kokusuna bayılıyorum😊
Henakiz Ben Mustela kullandım yetersiz geldi, Trukids (Trubaby) kullandım. Gerçekten çok iyi bir nemlendirici. Çok memnun kaldım.
-papatya123 [silindi] canım üstünde baby yazmıyor ama ben kızımı doktora götürmüştüm kuruluk için doktor kendisi önerdi devlet karşılamıyor ama gecen sene 100 TL civarına almıştım
Umaybebek [silindi] corasatin pembe kortizon da içermiyor. Kızımın yüzünde ki sivilceler ve kuruluk bununla geçmişti. Doktorumun önerisiydi.