Öncelikle oruçlu olanlardan özür diliyorum . 1,5 aylık bebeğim olduğundan oruç tutamıyorum ve sabah tavuk eti yedim emzirdikten sonra çocuğumun yüzü perişan oldu kabardı kızardı çok felaket 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Süt alerjisine diyet yapıyorduk yani şimdi tavuğunda mi var🤦🏻♀️🤦🏻♀️