6 bucuk aylık oğlum 15 gün önce alkış yapmayı öğrendi uykusunda sürekli alkış yapıyor gece bakıyorum uyurken alkış yapıyor sonra kendini uyandırıyor gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Bide sol eliyle hep kafasına vuruyo gene kendini uyandırıyor. Bu bir dönem mi nolur geçicek deyin ya😀😀tam dalıcak hop ya alkış ya kafaya ritmik vurma 🙈